Thursday, December 8, 2011

KUCING Q HILANG


cube korang bayangkan..rm150 lesap dalam mase 2 minggu=14 hari..tp itu cam biase lah kan..macam makan sehari rm10 .. 2 minggu rm150..tp..ni kucen..harga kucen tu rm150..kire x de mahal sgt..sbb selalu nya if kucen yang bulu lebat ni dalam harga rm800 gitu kan..tp nie beli ngn orang..so dpt murah r..beli kat putrajaya..

time beli tu..g r umah owner tu..ish..kucen ni mg penakot giler2 kot..time owner tu nak ksi aku..kucen tu siap terkencing2..kesian giler..smpai die x duk diam..mencakar2..mule2..aku x bape suke r ngn kucen ni sbb die tlampau penakut..wat aku nyampah..tp..lame2..die jd manje..gile2 punye mnje..die lebih mnje ngn abah aku r..so..aku pon da mule syg die..tdur pon sme..so boboy pon da ade mber kan..memalam..dorang men kejar2 sume..so okay r..



satu hari..tbe2..die ilang..wa..nengok pintu sliding terbukak..selalu nye memamng bukak sbb boboy x kan muat keluar dr pintu tu..tp..nie..d sebabkan kucen bru nie kecik dr boboy..so die pat kuar..tgu punye tgu..x smpai2 r..huajn plak..x balek2 die..erm..mne ntah die kan..akk aku kate die de nmpk kucen tu kat umah blkg neh..tp mak cik tu kate tu kucen die..entah r..tengok r nti..aku g wat operasi mnculik kucen rm150 aku tu blek..hauhaua :p ...miss gler kot bile nengok pic kucen nie..wawawa...rndu sgt.........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment