Thursday, December 15, 2011

PUTUS cinta ITU BAGUS

dlm post nie..aku just nak cite sal time aku n ex aku sebelum nie..erm..sbnar nya..aku sgt2 bersyukur coz semua nie jadi..ya lah..semua ni allah yg da tentukan ..so..ni lah terbaik buat aku..aku ingt lagi..yang aku clash dengan die time esok tu..aku g jejalan kat ganu..ya allah..pedih gile kot rase..but mak abah aku x taw..yg taw k lang aku je..so..time perjalanan g ganu..tibe2 plak ade lagu anuar zain..ala..lagu cite merong mahawangsa tu..memang aku x ley dgr r song tu..rase nak nanges gile2 kot..sbb die pernah nyyi lagu tu tok aku..so..aku suh abng lan tukar lagu lain. tp sekarang..aku da x de prsn dgr lagu tu..siap nanyi plak tu..ahahah.n..lepas lama2..entah r..aku rasa..erm..makin lama..makin happy r jugak..rasa single..rasa bebas,..tp..x ley r nk salah kan die je r kan..nie sume..mst r ade sebab aku yg wat hal jugak..lau x np die mnx putus..aku nie mgongkong die ke..apa2 r..mg aku taw..bnyk salah aku kot..n aku slalu syak wasangka die..bukan ape..sbb taw hdup die sbelum nie pon..tu r aku jd pker ngvte je sal die neh..tp..awal2 lagi sbnarnye aku rase aku x bape seswai ngn die..coz..ini selalu aku pker ..die nie kaye..aku nie sderhana..so..aku rase rendah dri sgt2 sal ni..n aku pernah gak mnx putus ngn die..bnyk kali r gak..but die x pernah nak lepas kan aku..now..aku tya die..apa status kita..bru die cakap semua tu..tp..aku rasa..ya allah..trima kaseh atas segala nya ya allah..aku sekarang..hidup more better dr sebelum nie..alhamdulillah...

No comments:

Post a Comment