Friday, December 16, 2011

X PAKAI SELUAR

time haritu..aku k lang .lan n wan g r waterworld..sehari sebelum nak g wterworld tu aku dah siap2 kan ler baju sume towel tuk nak g sane..so..so..x de r nak serabut nt time hari nak g wterworld tu..so..gerak dlm kol 10pg kot..da x ingt kol bape..n mandi ..punye mndi..memang besh giler r..sonok sgt2..naik yg plmpung family..rase berlipat badan..hahha...tgi lambung..cam nak terkeluar dr bnde tu pon ade..hahah..n naik sengsorang slide tu..bareng..macam2 r..ha..ade ag satu..aku naek plmpung yg sorang..naik r slide tu..n ..berpusing2 aku dlm tu..memang pening r kepale aku..yg kelakar tu..smpai je kat bawah..tros terbalik..tp..memang sronok gilo!!!n time nak tukar bju tu..aku mndi..pkai sume2..n aku cari2 seluar aku..aik..mane jeans aku nie..godek2 r beg tu..x de gak..ya allah..upe nye aku lupe bwak seluar..aku da cuak da..cam mne nie.aku keluar dr bilik mndi..dengan pkai towel nye .aku kol akk aku..x agkt..aku kol r lan..aku kate aku x bwak seluar..die kate..pkai la ape yg ade..so..aku pon pkai r tracksuit yg mndi td..hahah..balik2..pkai tracksuit bsh n baju kering..hahhaha..ntah bnde ntah aku neh..pelupe ya amat..memalukan..tp..aku x malu pon..hauahuahu :p hehhe..tajuk tu x pkai seluar kan?eh..saje je wat tjuk tu..aku tetap kot pkai..wlau cam ne pon..tp..time yg tgok seluar x de tu..aku ade gak terpker balik pkai towel..hauhau..giler ke ape kan..tp..x wat pon..

No comments:

Post a Comment