Friday, May 25, 2012

Allah Boleh Tarik Macam Tu Je

aku ingat agie ayat nie...ayat neh mak aku tuju kan tok aku lepas dari aku accdnt..mak kate..Allah boleh tarik ape2 je dari kite..macam muke aku..ha..kan da cacat..Allah tarik cm tu je r..bnde yang kite sayang..orang yang kite sayang..tp..di sebalik semua tu..ada hikmah nya..Allah kasi sume dugaan cam tu sebab Dia taw kite boleh tempuh ..if x..Dia x kasi ujian cam tu..so..kite kene r bersyukur walau cam ne pon..redhaa..terimaa..wlaupon bnde tu perit macam mane pon..mula2 kite akan rasa..kenapa kat aku..?? smpai skrg pon aku ngase nak je masa berputar balek sebelom aku accdnt..sbb aku ngase nyesal gile x dgr cakap mak..tp..bnde tu..da x boleh..itu r kite kne trima kenyataan walau cam ne pon.. mula kan hidup baru..kuatkan semangat.. hari nie kedai fmly  Q terbakar.. die msg aku tgah hr lam 12 lebey gtu ckp kdai ma terbakar pg td..terkejot gak aku bace msg die tu.. sebak giler ngase..sbb aku pat ngase..cm ne rase ma die.. sbb tu punca pncrian mereka tok anak2.. tp..nasib baik time cam nie Q ade kat rumah..boleh die tenangkan ma die..tolong ape patot.. yang penting..kne kuatkan semangat,.sabar dengan dugaan yang Dia kasi...seyes..aku x taw nak cakap cam ne ngan Q.sbb aku x ngeti..aku takot je lau aku nie wat Q ag serabot dengan keadaan ginee..mmm..or takot die pker aku nie cam x de gune je..x main peranan ke..uuuwaaaaa :'(

No comments:

Post a Comment