Friday, May 25, 2012

Kawan Sendiri Sikit Bana

aku neh susah nak rapat ngn owg..bukan nye aku memilih kawan taw..sekarang aku sndri x taw sape mber rapat aku..time kat tadika..memang da x ingt..time drjah 1 kat pahang..aku pon da x ingt..time skul mersing,johor dr drjah 1 - 5..aku ingt ag..aku paling rapat nga farawahida..n siti faniee..ingt ag time drjah 2..berebot pkwe..ha..sape die..aku x leyh g taw..aku baru jmpe dak tu kat alamanda...hahah..terkejot gak..dr drjah 5 x jmpe..pas tu..jumpe..bunge2 nagse atieee...hahha..okay..pas tu pindah kat tampin..drjah 5-6..saedah..pas tu..skul mnengah..fatin,aishah,meah,ruby, skul teknik..deq wan.senah,seha n fida.. KMK izah,munie n nisah.. MFI nad,lee,sya,db,kak erol..bertukar2..tp kan..yang aku sedeyh gile2..aku bersusah payah search mber aku yg tiem kat mersing tu..n bile aku jumpe..aku excted sume..tp..die cam nak x nak layan aku..sedeyh giler kot ngasee..cam nie r..aku pelik gak..gal neh aku ngase..kbykan nye la kan..if da kat tempat laen..mber rapat die akan bertukar..uwaaa..sedeyh nye..mana kesetiaan tu???tp x pe r..aku stil ag contct ngn mber2 teknik..cam senah ..sumee..arap kowank x r lupe kan aku yeee..seyesly..aku miss kat dowank..lame gle2 kot x jmpee...ha..aku ingt ag..aku terbacee surat wasiat my sis konon kan...die ade tulis aku nie pilih salah kawan..n soh cr kawan yg elok..lebey kurang gtu r..da lupe da cm ne ayat diee..heuheu..aku ngase..x salah aku  lau aku nak kawan ngn sape2 je..cm ne buruk ke baik owg tu..just aku je jgn terikot ngn prgai org tu..tu je..tp..aku nie jenis..ngikot owg..tu yg x bagos nye aku nie..cepatt sgt terpngaruhh..bahaye tol...so..mulai skrg..kne hati2 je ...

No comments:

Post a Comment