Thursday, June 7, 2012

D Sebalik Nama "MELL"

sesetengah da taw nape name mell nie jd..ade yang x taw..ade yang kate name tu terjadi dr perkataan 'comel' ..ish plss la..lau aku cute mane pon..aku x kan letak name cm tu r..hahah..nie pon comel pon x deee...sbnar nyee name panjang dr mell tu "AMERLY"..amerly nie terjadi sebab gabungan name aku n ex aku dulu."amir" n aku "liyana".time kat skolah r bnde nie sume jd..ye r kan..time skul2..sume name nak dgabongkan..nengok mber ada gabong name..aku pon nak ikot samee..dak fash yang tolong gabong kan name kitorang nehh.. jd r "AMELY".. buang 'A' n 'L' jadi r "MEL".. melekat lah name tu smpai skrgg..sbnr nye..kitorang da clsh time bulan 3 taon 2007..aku still ingt coz die my 1st lovee..1st love is evrythng 4 me walaupon cnte monyet..aku x dapat lupe kan diee..tu r..time kat KMK aku soh dak2 neh pgil aku mell..but..smpai lah aku clsh ngn dak S time bln 6 2011.aku da mule lupe kan diee..tp..S plak tgl kan luke kat ht akuu..may b nie sume salah aku jgk..cm lagu 'thingking of u' by katty perry..wlaupon kite ngn diee..tp..hati kite x ngn diee..kite pker org lain..kat sume yang bace post nie..if syg kan owg tu..syg lah die sepenuh hatii..jgn seksa diee..if kowank kapel ngn diee..tp..ht kowank bukan ade die..kowank tgl kan lah diee..jgn biarkan..coz lebih lama d pendam..makin kecewaa org tu..jgn kapel ngn org tu sbb nak buangkan kesunyian lam diri..terima lah org tu sbb korang betol2 sayang kan org tuu..ikhlas lah dengan stiap yg korang buat..Allah yang tentukan,kita hanya merancang.

No comments:

Post a Comment