Thursday, December 29, 2011

BILE PKER BALIK.SERAM JUGAK NEH

bese r..time cuti sem nie..aku akan kemas umah ikut mood aku..hahah..lau kene suruh..aku selalu nye x kan wat..sebab..sbnrnye aku suke kemas time umah x de org kat umah..so..time k lang aku x de kat umah..omak n abah aku g kje..ape lagi..aku mulekan lah operasi kemas umah nie..so..aku mule ngn dapur dulu..ade pinggan mgkuk x basuh lagi..so..aku basuh r..dah clear..x de dah pe2 da lam sinki..okay..so..dpur da clear..so..aku kemas bilik along plak..pas tu ruang tmu..n akhir sekali kat depan..n..lepas da selesai semua tu..aku pon check balik..ade x yang tertinggal lagi ke..ade yg blom clear..so..check setiap bilik..n akhir ..aku g dapur balik..ya allah..aku pandang kat dalam sinki..aik..aku terkejot giler kot..nengok..pinggan mgkuk mgunung..pelik r jugak kan..aku pon depan sinki berapae minit ntah x buat ape2 sebab pker cam ne penuh balik sinki ni,..pas da pker punye lame..ya allah..bru aku teringat..td kan aku de kemas meje makan kat ruang tamu..so..kutip2 r pgan mgkuk kat atas keje tu..n letak lam sinki..tu sinki penuh balik...hahahhahah./..ntah bnde r aku nie kan..hauhaua..wat owg terkejut je..upe2 nye..sndri yg wat..hahahuauhauh...

No comments:

Post a Comment