Sunday, January 15, 2012

BAHANA X DENGAR CAKAP MAK

selepas jatuh

lepas jahit

nie ler..sakit wo yg kne gunteng kulit mati tepi tu..(berlubang tu)

muke cm matibukak mate je..heheh..idop ag nie..alhamdulillah
16.4.2007 tarikh ni paling aku ingt..jatoh moto..time melaka bersejarah..umur  aku time nie 17.nak ambek SPM ..aku jatoh nie sebelum trial..cite die gini..aku ,k lang aku n mber die g tanjung bidara,melaka naik kete kancil.n smpai je sane aku msg r mber aku dyah..n die trus dtg jumpe aku..n die ajak aku g jalan nek moto die g pengkalan balak..so..die r yang bwak..aku bonceng je.tp..aku de ckp ngn die..besh gak lau msuk gaung neh..bleh cuti..aku nak cuti sbb aku ade appoitnment hari ape ntah..so..x pyah blek awal hostel..blek lepas appoinmnt tu.nengok..niat pon da x betol ek.pas dr blek dr pengakalan balak..aku plak yg bwak moto.n smpai kat tnjung bdara tu..ade r jalan cm die menurun sket..tp..sebelum aku bwak moto tu.mber aku de cakap jgn brek pkai tgn..brek kaki..aku plak x bese ngn brek kaki nie..selalu tgn je..so..time menurun tu..aku ngase aku x de r bwak laju sgt.tp..aku x sempat brek..n trus jatoh..n aku bgun..nengok darah bnyak sgt smpai basah tdung aku..n aku nak nengok kat cermin..tp mber aku x ksi..n tibe2 ade r 3 owg laki nie die dtg kat aku n die nak antarkan aku g hosptal..tp..mber aku kate x pyah..die yg tlong hantarkan aku..pdhal bahu mber aku tu retak..smpai je kat hosptal tu..aku kne breng tgu gliran kat dlm bilik tu..n ade owg cine nie die nak bersalin..tp..x dpt d selamatkan..mati..time tu..aku suh mber aku ambek pic pp aku..woo..terkejut gak aku..kulit aku terkoyak..wowo..tp..x de r sakit sebab da smpai dageng..alhamdulillah r..lepas cuci tu..doc tu suh g hosptal melaka g jahit...akak aku de kol aku..tp..aku suh mber aku jwbkan.kate kitorang ngah makan..tp..lepas bnyak kali die kol..akhrnye aku ckap r..aku xcdnt.n die dtg r nengok aku..n blek plak cte g hosptal melake tu..n muke aku kne jahit..yg jht tu bukan doc betol pon..doc latihan ke nurse gtu r kot..pas tu da r pkai benang kasar..adeyh..tp..sebelum jahit tu..ade kulit mati yg cam terkupik sket..tebal r jugak..die kate bnde nie kene buang sbb nnti x cantek..aku kate okay..n die gunteng..wa..sakit gile beb..syek syek bunyi die gunteng tu..wa..perit...2 minggu r jugak aku x g sekolah..sbb bnde nie..setiap kali aku pker bnde nie..aku ngase menyesal sgt2..selalu aku pker..kan besh lau mase ley berputar ke blkg blek..x de r muke aku de parut..ngase nak nges..da x boleyh da..bnde da jadi..nie sume sbb x dgr ckp mak r..mak aku x kasi bwak moto..aku dgel..kan allah da kasi bala..so..dengar lah ckap mak korang ye..jgn degil..nie die..14jahitan kne ..heheheh

No comments:

Post a Comment