Saturday, February 4, 2012

ASALKAN BALIK HOSTEL MESTI MIMPI NI R

asalkan balek je hostel..memalam mesti mimpi bnde nie..kowank nak tau ape x??haha...aku lau blek hostel..wajib r mimpi bnde nie berulang kali..mimpi assgmnt x siap2..banyak plak tu..wa..tension mension aku weyh pker bnde nie..pdhal ..sebelom tdo..x de plak aku pker sal asgmnt pon..n mule2 masok pon..memang x de assgmnt..tp..tetap mmpi asgmnt..apakah??hahah..pening gak rase gini..tp kan..aku teringat plak time practical test pneumatic hydaulic.aku failed..memang aku balik tu..x dok diam r..dok pker2..smpai pening pale aku..tension yg teramat..aku pker2..smpai penat n tertdo..ha..time tu..aku mmpi..sal practcal tu..dalam mmpi tu..aku rayu kat mdm..yg aku nak buat balek..menang nges2 r..tp..mdm x kasi..n aku murung smpai bile ntah..aku x bape ingt sgt jalan cte lam mmpi tu..tp..ya allah..sgt2 susah hati aku time tu..g kelas asik terpker..takot weyh time tu..coz da r 3 crdt..tp..alhamdulillah..final aku skor..thnkz to allah..LOVE HIM!!!

No comments:

Post a Comment