Thursday, June 7, 2012

Nilai lah Seseorang Dari Hati

bukan aku nak kate owg cntek tu atiee x bek..bukan cm tu..tp..aku paling x suke if ade laki nie..nak nilai org tu dr segi luaran..eh..x kemanee r sume tu..paling aku bnci..lau muke buruk je..x mo tegur r..layan cm nak x nak r..pe bende ha..bajet ko hot..muke pon bersepai..hahah..emo r plak ann..n statement plg aku nyampah..waaa..putehh r awek tu..cunn..memang r kebanyakan owg2.laki pompuan sume sme r.asalkan puteh ckp cun..cube r awek puteh tu gelap..cun ke x kowank bygkan ha..lau ade r owg yg puji aweek puteh cun dpn aku..mg aku nek angin r..nyampah glerr..weyh..kowank x pasan ke..sume manusiaa yg Allah cipta nie sumee nyee cun r..x ksh ape wrne kulit pon..sumee nye same jee..yang lain nye sebenearnyee hatii..kenape owg skrg x nak nilai hati seseorangg..kenal lah dluu..x yah nak tengok dr paras mukee..nie ..nengok je muke cm pecah umah..pas tu ckp..ish..bdak nie x leyh d percayai niee..ade ke patot..hr tu..aku g tampin..g r kedai enpon..pas tu..aku tye r amoi tu..hp ape eak paling murah kat sni?brape hrgee?pas tu..leyh plak amoi niee wat nak x nak layan aku..wat aku nie cm x de duet lak an..pas tu..aku ckp..ok r..sbb aku nak survey kdai sblah..n kdai sblah lak mahal gile plak..otw aku nak g kdai amoi tu blek..aku kuakan r hp SGT aku..n aku tyee bnde yg sma..uish..bersungguh2 r plak die melayan akuu..kuang ajo nyee amoi..ingt aku x de duet ke ha..bagi penjual kat lua sanee..tolong r kasi layanan yg samee n bek kat plgn kowankk..x pyh pndg dr luaran..nengok pkai baju cm bese2 je skett..da x mo layan r .bjet cm x mmpu nak beli.pe kejadah nyee kan..so..jgn r memilihh ..blajar lah tok menilai hati seseoranggg..kelak kamu akan bhgiee..heuehu..

No comments:

Post a Comment