Tuesday, May 29, 2012

Kau Sempurna Bagi Ku

sapakah jejake k pop neh??hahah..search kat google je..cun kann :P
ha..kowank taw kan..dah ternyata..x de sape yg perfect lam duniee nie..kecuali yg menciptakan kita..tp..kite akan rase seseorang tu perfect bila kita terima kekurangan die..kite hargai die..sebab tu boleh buatkan seseorang tu perfect d mate kitee..cm org yang kite sayang..kite akan susah nak tegur or apa..wlau cam ne buruk prgai diee..sekali lagi..aku nak ceritakan sal Q...hahah..gedik toll..tp..x pe r..d sebabkan aku sayang kat die..aku x nmpk pe yg kurang kat diee..if ade pon..trime je..tnpa nak myoal...sebab aku taw..aku sndri pon ade kekurangan..so..Q lah jd pelengkap hdupp aku..aku x kesah macam mane pon Q..aku happy bile dengan Q..Q slalu wat aku gelak..syum..haha..(smbil bayangkan) angau gilerr neh.arap Q seyes ngn aku..aku slalu pker yg die bley pat lebey baik dr aku..cantek..mell..stop thnking like that laaa...d sebabkan aku nie x yakin dr ..slalu persoalkan bnde neh r relationshp x kan ke manee..yang pentingg..doa..if ada jdoh..ade r..if x de..x de...itu keje Allah..kite just merancang..kalau boleh..aku nak ngn Q..hueheu..gataiii...

No comments:

Post a Comment