Tuesday, June 5, 2012

Jangan Salahkan Hati

salah ke if kite suke kan org tu??X salah kan? tu sume perasaan yang normal tok semua manusiaa..korang pon mst penah suke kan owg..tipu sgt r kate x kan.tp..suke owg memang sgt menyakitkan...lagi2 if die tolak cnta kite mentah2..rase cm duniee niee da x de gunee..heuehue..acecehh..tp..memang rasee gtu oon untuk smsntara waktuu..lagi sakit if kite plak bru pernah suke kat owg buat pertama kali nyaaa...perasan suke nie kite x leyh nak kawal if kite x kuat semangat..sepatut nyee kite x leyh nak marah kat owg yang suke kan kitee..patot nyee..kite hargai diee..n tolak die cara baikk if kite rase kite x pat nak balas cnte diee..n jgn sesekali kasi harapan kat owg tu..sbb tu da msok lam kategori mainkan prsn owg..tu ag trok..sebab..bukan die nak perasaan tu ade kan..yang patot kite marah if owg tu..da r suke kitee.pas 2..da wat kite cm awek diee plak..kaco2 kite 24jam..n kong2 kitee..sape die kat kite kan..annoying tu yang x sukee..if cool..x pe je..n trime if kite tolak die..x de r..if tolak..pas tu dok cte buruk sal kitee..x bek taw..tp..korang taw x sakit hati tu sbnr nyee rase sakit sgttt? hnya Allah je taw cm ne rasee tu..seksa nya ya tuhan..aku pon penah kot suke kan owg..tp..cm bese..if aku suke kan owg..owg tu x kan suke aku..ye r..pe yang ade kat aku kan..taw2 skrg..owg zman skrg..owg pntg kan sgt paras rupe n body..ermmm..x kemanee r sume tu..kawen nt..da tuee..bnde tu hilang jugakk..x de ke cnta sejatii..yang nak nikah sbb niat baik..sbb nak drikan masjidd..niat sbb Allah..n pat bmbing aku ke jalan yg lurus n bnar..bkan makin menyesatknn.. susah nak cr laki yang niat ikhlas cm tu skrg..if aku jmpe r owg cm tu..ya Allah..sgt bersyukur kot..

No comments:

Post a Comment