Thursday, June 28, 2012

love my mom's style

seyes aku jadi suke if omak kasi jawapan ke ape if aku tanyee.. omak jenis x bape kesahh.. dulu time dengan dak S dulu..omak n abah x kisahh pon.. cm open minded..siap bawak balek kampung ag.. just may b sekarang.. omak x nak anak die kecewe ..frust menonggeng ..nages x ingt dunie tu.. so..sekarang die cam x ambek kesah sal ngn sape aku sekarang..aku rase je r.. yang abah plak.. bleyh ke tanye.. mane yang budak subang tu.. aku juz diam je r.. malas nak berceritee.. da x de jodoh kan.. nak wat cam manee.. haa..yang nie..aku nak citee.. aku selalu cakap ngan omak..mak.. carikan tok adeq mak.. pas tu..omak nye jawapan yg paling aku sukee.. x payah la deq.. baik adeq cari sndri.. omak x nak nanti..bile omak yang carikan ..nt kawen..gado2.. nanti adeq salahkan omak..haa... seyes aku suke if sume mak gini.. tp.. if x de nak nikah ngn aku ke..umo lak da nak dkt 30 ..seyes..aku soh omak cari wlau cam ne pon.. bercnte pas berkawen pon x pe..jnji..yg pentg..aku tetap nak kawenn..nak ade wariss..tu je..heuehu..ikot sunnah rasullullah kann..

No comments:

Post a Comment