Monday, July 9, 2012

Makin Lama Makin Benci

tajuk tu sebenar nye bukan macam tu.. aku x tau nak letak tajok ape.. korang dapat rasa x.. if korang ade couple ke.. mule2.segan2..nak cakap bnde pon kekdg bertapis..tp..makin lama..segan tu ilang.sume bnde korang bercerita ..tp..x sume cmtu..aku rasa laki susah nak bercerita hal die kat awek sndri.. sbb.. laki nie lebeh kepada kawan.. tp..x sume cm tu gak kan..kebanyakan lah ann..nie juz ikot pndpat aku..if korang x setuju..x ape lah kan..sbb pendapat masing2 memang akan lainn.. tp..makin lame korang kenal dengan pasangan korang tu..mule2 serasi ..x de silap lgsong..cm perfect sume..pas tu mule r gado2 sume..sebab bnde kecik je pon.. slalu nye yang wat hal..mst gal.. ade je nak cari pasal.. mule r tibe2 majok la.. laki tu x de wat bnde pon.. pker negative lebeyh sgt.. smpai lah jd pergaduhan besarr.. tp..slalu nyee laki yg cool..die akan wat x ngetii je awek die marah diee.. die x tgikan suare..layan kan ajee ..btol x?ade gak yg jenis..sebelom kapel..ayat kemain maniss cam teboo..msg 24jam..cam x nak lepas..lepas da pat kapel..makin lame tu..makin kurang msj..da naik bosan la tu kot..hahh..tp..ade jgak pker..die da jd hak milik aku..so..aku x jage sgt pon die x kan tgl kan aku sbb die da syg aku sowank..hahah.. korang x leyh pker cam tu.. lari nt melepas...heuheu...haa..pas tu lame2.. salah sorang akan rasa bosann dengan psgn sndri..tp korang penah x pker.. perlu ke kite bosan dengan bnde nie sumee??if kawen nati..idop lak sama2 gak smpai akhr hayat...bnde same gak kite lalui setiap hari. kenapa kita bosann?? sbb cara kite salah.. ce kite tengok family yang alim.. sejuk je mate memandang.. syum bhgiee dorang.. ape sbnr nyee kunci kebhgiaan?? kite sebagai org islam sndri akan tauu pe die.. huhu.. emm.. hrap2.. hidup aku lepas nie..makin hari makin penuh kebhgiaan... aminnn...

No comments:

Post a Comment