Thursday, August 9, 2012

Air Mata Seorang Lelaki

Lelaki, ade ke lelaki akan mengalirkan air mata bila die ade masalah?? Jarang betul if nak nengok or dengar laki nak nanges neh. If die nanges pon may b memang bende tu da telampau seyes. yeke?? aku x bape tau lah pasal lelaki nie, sebab aku kan gal. x berapa nak paham pasal laki nie.

But....bagi aku, if lelaki menanges sebab kan seorang gal, oh..indah nyaaa (ayat gedixx) . Perlu ke seorang gal tinggal kan or abaikan lelaki yang pernah menangis untuk diaaa??? aku ngase x patot. tp, lain lah if laki tu juz nanges nipu. Aku rase, aku da buat silap besar b4 ni, nyesal  tol rase, tapi, lame2, bila peker balek, may b aku x de jodoh dengan dia. Susah aku nak lupa kan die, walau pun aku da ade orang lain time tu. Kenapa???

Bagi aku, dia lah yang terbaik. my first love. Dulu, aku x dapat trime sebab die da ade penganti, n sekarang, aku rasa eppy, aku da x kesah. janji die happy ngan awek die sekarang. dulu aku ngase cam setiap saat (nipu nau) nak check FB dye.tapi sekrang, x lagi "cinta x harus memiliki" betul tu. Yang paling aku trharu, dia pernah menangiss sbb... itu x boleh ceritee.

Aku ingt lagi, kitorang kapel time tgkatan 3, haha,,,gedix je..kecik2 bercinta bagai. cinta monyet katekan. die sama umur aku. tapi aku rasa dia seorg yg protective, macam die tu seorang abg bagi aku. After setahun, kitorang baru dapat jumpe (tingkatan 4) . Dia duk selangor, aku pulak nogori. Die sanggup datang seremban, utk 1st date kitorang. Lame betol bertahan x jumpa. Nampak x kesetiaan die tu. hahha..puyuz je.

x pe. tu sume cite lame.itu kan Allah da tentukan. May b if sume tu x jadi, aku x jumpe dengan Q ke kan. (hehe) yang penting sekrang, aku harap aku pilih orang yang betul . Harap aku kekal dengan die untuk selama2 nya. Insya Allah. Aminnn

No comments:

Post a Comment