Friday, August 3, 2012

Kita X Kan Dapat Baca Hati Seseorang

macam mana kita nak tau orang tu eklas dengan kitaa?? sape yang tau?? if ikutkan pandangan orang, macam2 kite akan dengar, but , i think sume tu kekadang x boleh d percayai. kenapa?? okay. korang penah x dengar cerita pasal ade orang buat2 suka kat seseorang sebab kawan2 dorang cabar tok dapat kan gal/laki ni?? penah kan?? bnde tu sume lakonan. macam mane orang sekarang boleh gadaikan hati tok suke orang yang dye x suke semata2 sebab kne cabar (nak tnjuk dye tu romeo/hawt/cun). kenapa x de keiklasan tok suke/sayang seseorang tu?

orang sekarang ni jugak dengan ayat dye (semua nya dusta) tapi, orang boleh tepikat dengan ayat2 manis yang c romeo or juliet nie lemparkan. padahal , kite x taw, betol ke dengan setiap perktaan dye bagi tau kite tu apa yang ada dalam hati dye?? atau sekadar main2 . Lakonan gal/lelaki sekarang makin bnyk owg wat.

sebenar nye, b4 ni aku penah kena dengan seorang lelaki ni, sekadar msj n kol, setiap ayat yang dye cakap tu.. sangat manis . smpaikan aku ingt semua tu memang apa yang dye nak smpaikan kat aku. romantik. smpai x sedar tu semua juz ayat semata2. ni lah kebodohan seorang perempuan (aku je kot) senang sngat nak pecaya kata2 romeoo. but, akhir nya aku tau juga perangai that guy. aku dengar dye memang macam tu. dengan semua gal, dye macam bagi harapan kat kite, dye wat yg dye tu syg kite betol2, jatuh cnta dengan kite. but, sume tu, juz plastik. kenapa?? kenapa nak main kan perasaan orang??

Smpaikan, aku susah nak percaya semua lelaki cakap kat aku, dye suke aku?? aku sekadar jwb "okay" awk ni cantik.. aku jwb "owh thnkz" . aku da rasa malas dengan lelaki yang macam ni. lepas aku kene semua ni, ade gak yg knon wat ayat manis, tp. aku layan kan aje r. tp, tnpa perasaan. tengok smpai bile dye boleh bertahan dengan semua tu. yang x nahan tu. "nah saya kasi ros ni kat awk".. "nanti, i nak wat suprse untuk u".."u taw x, u ni lah perempuan paling baik yang penah i jmpe".. "untuk u apa2 je i boleh buat".."i sayang u sorang je".. " awak lah segala2 untuk sy" macam2 r lagi ,ayat x ingt duniee..ARRRGHHHHHHH!!!! korang x rasa ke hati korang tu terseksaa????menipu dri sndri.

aku ade suke n syg sorang nie , tapi, aku x taw laaa.. masa silam wat kan aku fobia sgt. aku harap dye lah my last love (i love him so much). n harap dye betol2 iklas ngn aku n setiap ape yg dye cakap tu sume memang dtg dr hati dye..bukan skdr ayat palsu.


~hanya Allah n orang yang sayang kita je yang akan taw ikhlas x dye ngn kita



No comments:

Post a Comment