Saturday, December 17, 2011

VeMMA BUAT AKU X JADI NAK DEMAM

semalam aku pergi wetworld ngn akk aku .mk cik.nayli.mioi. n abg syhril..so..mandi r puas2..sume kuak aku keluarkan..memang mndi x ingt dunie r..smpai banyak gak air msuk dlm telinge..msuk muulut..sume2 r..hahha..so..time balik tu..aku da ngase pening kepla sngt2 n penat giler da..rase sejuk2..cam nak demam r kan..so..aku pon pker..macam mane nak ilangkan demam demam nie..so..aku teringt r ade sorang mak cik nie kate..anak die lau demam anak die makan VeMMA..so x demam die jd okay..so..aku pon pe lagi..cube r..aku minum thirst n makan 1oz VeMMA tu..so..aku tgu r..bila r kepale aku ley ilang pening nie..da x tahan..lama2 tu..dalam beberape jam..kepale aku da ilang sakit..n badan aku pon x rase lemah..rase sehat r..alhamdulillah..ya allah..bgus jugak VeMMA nie..sbb aku sebelum nie tengok testi die pon banyak..dasyat2 jugak r..bgus giler..so..sape2 nak cube product VeMMA untuk kesihatan korang..boleh r kol aku ..0136633144...aku mell..memang terbaik r..aku x tpu..lau tpu bukan dpt ape pon kan..huhu..x pon kol mozakkiah - 0133919247 or athirah - 0193380098

lau mau tau more info tengok d link nie
http://vemmabiz-mozakkiah.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment