Friday, December 16, 2011

LECTURER Q TIRU GAYA SPIDERMAN


kelas pengajian malaysia da start..tp..aku asik nak kencing je ngase..so..aku g toilet dulu..n trus masuk kelas..masuk2 kelas..ngase nak kencing jugak..so..g r kencing lagi..hah..bape bnyk kencing ntah r kan..smpai cam setiap 5 menit nak g toilet..pas tu..lecturer tanya..sape nak note..so aku angkat r tgn..n die kate..ikut die..so ..aku pon ikut..smpai r kat bilik staff..n smpai2 je kat bilik staff..lecturer tu pon siap2 kan r note tu..n die tulis ade formula kat atas note yg die nak kasi aku..pelik gak aku..pengajian malaysia pon ade formula ke ape ha..tp..aku nengok je r..yg aku tergamam tu..die tulis formula pnjang pkai due2 belah tgn die..kiri n kanan..bapak hebat lecturer ni..laju plak tu die tulis..teringat plak spiderman..n..pas da dpt note tu..aku tengok r sekeliling dalam bilik staff tu..aik..terkezut aku..dak2 last sem sume bersila berlajar kat dlm blik tu..siap bising2 plak tu..cam main tepuk amai2..n yg paling bising ni..staff name athirah..upe2 ye akk aku yg dalang nye..siap nyayi2 ajak reramai siap wat gaye..mlmpau..aku pker..stf lain x marah ke ape dorang ni bsg2..tp..pker2 balik..mst r dorang x mrah..sbb dak2 ni kan last sem..kne perform tok dpt GPA yg bgus ..so stdy x bley stress..erm..pas 2..lagi aku terkjut..mak aku jugak staff kat stu..so..upe2 nye..mak n akk aku selama ni kerje kat unikl mfi upe nye..jd staff sane..tbe2..mak aku panggil aku..dik!!!bgun..sembhyang subuh!!!..hahah..lor..upe nye mmpi ...adeyh..n aku berlari g tndas..sbb aku rase nk kencing sgt2..patot r dlm mmpi tu aku ngase nak kencing je..hauhauahau

No comments:

Post a Comment