Friday, February 24, 2012

DEMAM PANAS AKU SURUT DALAM SEHARI

hari tu..balik r kampung..tp..aku duk pening kepale je..so..aku suh r kak lang,along mak n anak buah aku urut kepale aku..pening yang teramat..n mak aku kate..bahang time die picit2 kepale aku..n ade hr isnin tu..ktrang g r mandi kolam renang kat paroi..balik2 tu..okay ag..just pening..tp..time berenang2 x ingt dunie tu x de plak nak pening kan..sonok lebey..n pas malam tu..aku da strt demam..nie bukan demam bese2..bukan yg cerita aku sebelum tu..tu demam x selubung selimut..nie..kaki bdn sume rase sejuk teramat..n xbukak kipas n selubung..n malam tu gak blek tampin..balik2..nengok2..kucen ilang plak..nak kne cri kat lua..tp..d sebabkan aku x tahan sgt..bdn lemah sume..aku tros g kat peti ais..n mnum VEMMA 2oz..n tros msuk bilik omak n selubung ngn tuto tebal..dalam ape2 jam..mak aku kate bdn aku da x panas..n aku da bley jalan2..bersemangat plak tu..x ngase demam .. n pas tu..aku tdo r..sok tu..aku tros sehat..da x demam..alhamdulilah..ye r..sape r suke demam kan..sakit ngase..

No comments:

Post a Comment