Friday, February 24, 2012

SUSAH MO LUAHKAN PERASAAN

aku nie sebanarnye susah nak bercerite masalah aku kat owg lain..tp..kekdg tu..de gak masalah aku cite kat mber2 aku ke..fmly ke..but..x semua aku cerita..ade masalah lain.yg aku sowank yang tanggung..ye r..selalu nye kan..aku penah kne..lau aku critekan mslah aku..mst owg wat nak x nak layan..so dr tu r..n sejak tu gak..aku jd x nak cerite masalh aku kat owg..bek aku diam2 kan je.n aku per gak..dowank yg lain pon de masalah kan..wat pe nak tmbahkan ag mslah owg..tp..d sebabkan aku kurang nak cte masalah..tp..skali owg suh aku cte mslah..teruk giler..smpai aku nak cte sume r..hahah..tp kan..aku suke sgt dgr masalah owg..tp..aku paling x suke dgr rungutan owg yg x abes2..tu wat aku serabot...tp,sebelum nie..aku kan ade bf..so..d sebabkan aku nie lau sakit ati dgn mber ke..aku simpan dalam..aku x ngeti nak tego..so..bile da x tahan,.bf aku yg kne,.kne marah x pasal2..bukan niat aku kot nak wat cam tu..tu r..susah jd cam nie..lebey baik..lau x puas ht ngn owg..just kasi taw je..tp..aku x mo,,sebab aku nak jage ht owg..tp..ht sndri plak jd sakit..kekdg.aku pon x pasan yg aku sakitkan ht owg..so..kat sape2 mber2 ke..n sape knl aku..sorry k..sbb kkdg aku de saktkan hati kowank dgn percakapan ke..perbuatan ke..n..aku cepat sgt melenting time aku ngah bz..ngah wat kje ke..ngah penat ke..so..tolong r..jgn tmbahkan aku serabot..tolong paham ..tu je..sbb..if x..aku takot..kowank je tbe2 kne marah ngn aku x pasal2..pdhal aku x nak mrh..kkdg de plak..aku ngah bz2 wat kje..ade owg kol..n kate x yah nak seyes sgt..siap wat lawak..ish..bengang plak aku kan..da kje x siap..ade plak wat lwak ntah pe2..nak je aku cepuk..tp pe2..sorry ye mber..n sape2..aku x de niat pon nak marah..wat muke masam.sume tu ade sebab..aku x ngety nak control bnde tu..


No comments:

Post a Comment