Monday, February 6, 2012

ORANG BUKAN ISLAM MENGHINA AGAMA ISLAM

td..aku bukak r YM..n aku bukak sebab aku nak maen game..so..time aku g kat game "draw my thing"..ade r sowank nie tanye aku.."r u a muslim?" so..aku jawab r "yup"..die tau pon sebab profile picture aku pakai tudung..so..aku ingt die tanye cam owg lain tanye..sbb saje2 ke ape..pas tu..tbe2..die cakap memacam sal islam nie..dorang menghina islam..macam2 dowank cakap..semua org dlm game tu macam tu..dowank hina nabi muhammad..Allah.aku x boleh nak tulis kat sini..x sggup aku...smpai aku menitiskan air mate..sedih..tp..aku x tau nak balas ape..but..aku tulis "one day,u will know" tu je..aku x mrah pon dowank.or kasi kate2 kesat.aku diam je..n aku langsung x beranjak dr game tu..sebab aku nak nengok..smpai bile dowank nk hine islam..tp..sepanjang game tu..dowank x benti2 cakap "dirty muslim" n banyak2 lagi..aku sabar je..sebab..aku x nak ,if aku marah2..nanti dowank cakap lebih teruk pasal muslim ni..so..aku sabar je.smpai akhir nya..sowank demi sowank benti hina..n..akhirnya..dowank terus out dr game tu..if aku tau english nie..n sedikit sebanyak untuk berdakwah..insya allah aku tulis ape je..tp..d sebabkan..aku nie pon x bape banyak ilmu..so..baik aku berdiam drp bersuara n aku x mo lebih sesatkan dowank..harap Allah mmberi mereka hidayah..n buka mata untuk ke jalan ALLAH..n kat sume yang bace ni (yang beragama islam)..if sape2 terkena cam aku nie..kite cube tahan..yang penting..kite jangan kasi kate kesat kat dowank..kite jage bahsa kite.jgn dok mencarut..tu penting..cakap baik2 je ngn dowank..tp..memang kite akan rasa marah sebab owg hina agama kite yang mulie nie kan..tipu sngat if kite x de perasaan if owg hine agama..sedih rase sgt..tp..if ade owg nak suggest pe nak wat lau kite kne cam nie..dgn keadaan kite soeorang dr je kat situ..ape yg perlu kite wat..tolong tgl kan komen k..

No comments:

Post a Comment